Šiais laikais kompozicinės medžiagos dėka savo unikalių savybių tokių kaip funkcionalumas, dizaino lankstumas, tvirtumas ir ilgaamžiškumas tapo neatsiejama mūsų gyvenimo dalimi – nuo dviračių iki laivų, tiltų ir net pastatų. Ilgaamžiškumas yra esminis kompozicinės medžiagos reikalavimas: skirtingai negu metalas, kompozicinės medžiagos nėra veikiamos korozijos, skirtingai negu medis, nepūva ir visą numatytą eksploatavimo laiką išlieka tvirtos ir nepakeičia formos.
Pirmoji burinė valtis „Chinook“ iš stiklo plastiko sukurta 1956 metais. Jos ilgis buvo kiek daugiau nei 10 metrų. Šia burine valtimi buvo plaukiojama iki 2013 m.

1953 m. pristačius pirmąjį „Corvette“, pagal identišką kėbulo formą iš stiklo plastiko tais pačiais metais buvo skurta dar 300 tokių automobilių. Daugiau kaip 200 tais metais pastatytų modelių egzistuoja iki šiol.

Kompozicinės medžiagos yra ne nauja medžiaga aviacijos pramonėje. Daugiau negu įprasta dideliame lėktuve, jų naudojama gaminant Boeing 787 (dar vadinamo Dreamliner). Dėka kompozicinių medžiagų ilgaamžiškumo, liudijama, kad jų tarnavimo laikas sieks 60 metų / 44.000 ciklų.

Požeminiai rezervuarai bei vamzdynai pagaminti iš metalo, ilguoju periodu, yra mažiau tinkami naudoti, kaip aplinkos taršos kontrolės įranga, nei pagaminti iš stiklo plastiko.

Kompozicinė armatūra naudojama objektų sutvirtinimui daugiau kartų parodė ilgesnį tarnavimo laiką už plienine armatūra ir gelžbetoninėmis konstrukcijomis tvirtinamus tiltus. Tiltų, sutvirtintų kompozicinėmis medžiagomis naudojimo trukmė yra nurodoma nuo 50 iki 100 metų.

Priimtina, kad dauguma statybinių medžiagų turi būti ilgaamžės. Elektros lizdai, lauko durys, langų rėmai, vonios, dušo kabinos ir stalviršiai pagaminti iš stiklo plastiko gali būti naudojami visą gyvenamosios vietos (namo) tarnavimo laiką.
